Bančno svetovanje in storitve s tolmačenjem v znakovni jezik so vam sedaj pri NLB brezplačno na voljo vsako sredo

Po uspešno izpeljani pobudi Gledališki tolmač, nadaljujemo sodelovanje z banko NLB, ki bo od srede, 3. julija 2019, naprej vsako sredo nudila brezplačno bančno svetovanje in storitve prek NLB Video klica, kjer bo tudi tolmač slovenskega znakovnega jezika.

To storitev vam brezplačno omogoča NLB.

Kdaj lahko pokličete za video klic s tolmačem?

Za NLB video klic s tolmačenjem v slovenski znakovni jezik lahko pokličete vsako sredo od 17:00 do 19:00.

Kako lahko opravite video klic s tolmačem?

NLB video klic lahko opravite preko spletnega brskalnika (s telefonom ali računalnikom). Za video klic s tolmačenjem v slovenski znakovni jezik kliknite tukaj.

Za boljšo vidnost povečajte okno brskalnika čez celoten zaslon.

Kaj vse vam nudi NLB video klic?

Ko potrebujete informacije ali pomoč pri bančnih storitvah, vam bodo bančni strokovnjaki prek NLB video klica s tolmačenjem v NLB Kontaktnem centru pomagali in odgovorili na vaša vprašanja.

Za vas bodo:

  • preverili stanje in prilive na računu,

  • morda lahko povečali limit na kartici z odloženim plačilom,

  • naročili nove kode za aktivacijo mobilne banke,

  • izdelali potrdilo o plačilu,

  • svetovali o bančni ponudbi,

  • pomagali uspešno vstopiti v vašo spletno banko,

  • in izvedli še mnogo drugih stvari, za katere bi sicer morali obiskati poslovalnico.

V NLB Kontaktnem centru so vam sicer na voljo 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Nanje pa se lahko obrnete tudi prek e-pošte ali spletnega klepeta na nlb.si ter prek spletne banke NLB Klik in mobilne banke Klikin. Pomoč je namenjena strankam NLB in je brezplačna.